Dumsmart

Det är jag det.
Dumsmart...
Orkade inte kila ner med Sprattlarn till dagis idag så hon fick stanna hemma.
Vi gick upp så sent så det kändes meningslöst att gå ner.
Hade massa saker som skulle göras idag oxå så vet inte om tiden hade räckt till för tiden det tar att gå till och från dagis.
Har idag fått skrivit min reflektion, tvättat, diskat, lagat mat och handlat två ggr, en gång för oss och en gång för dagis. Detta samtidigt som jag har roat barn, matat barn, sprungit efter barn som gjort saker hon inte får och ja.. ni vet hur det är att ha barn haha.
Behöver ta en dusch, men det får vänta tills efter Grey's och tills Tiili sover.
Blir en sen kväll tyvärr, speciellt som jag ska till skolan löjligt tidigt imorgon och därmed får gå upp vid fem imorgonbitti.
Blir nog bra, ska leka i skolan imorgon, sedan är det lugnt tills på måndag om jag inte minns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0