Bakar igen!

Har idag skottat på dagis.
Hur mycket snö jag skottade bort vill jag inte ens tänka på då vi har sjukt mycket snö här nu.
Men inte långt ifrån en meter högt och det var ju några meter att ta sig igenom fram till dörren.
Jisses, bara att hoppas att det inte faller allt för mycket mer snö på ett par dagar nu. Min jourmånad är ju faktiskt över den sista November.
Ska bli skönt att inte behöva tänka på att handla till dagis och skotta på ett tag.
Får föresten ta handlingen påväg ner imorgon..
Om jag alls kommer ner med vagnen.
Var lite kruxigt att alls komma på bussen idag då de inte skottat/plogat så man kom på bussen, en meter bred snövägg mellan bssen och trottoaren..
Blev en del tid spenderad hos min syster och Sprattlarn var där längre eftersom Laila fick passa henne medans jag lånade bilen och åkte ner och skottade.
Syster har under natten fått fyra små söta valpar oxå!
Långhårig dvärgtax, söta när de är små iaf haha.

Väl hemma igen så fick jag för mig att baka Lussebullar igen. Alltid gott att ha i frysen, speciellt då jag äter upp dem så snabbt haha.
Ska se om jag inte kan få med mig ett gäng till skolan på tisdag, har en misstanke om att det finns fyra sugna pojkar där. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0