Utan stöd i livet ;)

Idag ställde sig min lilla älskling upp.
Mitt i leksakslådan så ställde hon sig upp.
Utan stöd.
Hon stod stabilt några sekunder innan hon trillade på rumpan.
Hon verkade inte ens tycka det var en bedrift eller något nytt.
Utan satt där och log och lekte vidare.
Min flicka.
Nu har hon ställt sig upp själv alltså.
Jag är imponerad då det inte ens skedde när jag testade att släppa henne, vilket jag inte gör eftersom det känns som om hennes balans inte är att lita på haha.
Men hon ställde sig upp helt själv och stod utan stöd.
Det är så häftigt detta!

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Det ÄR häftigt.

Ett under med varje barn.

2010-07-04 @ 15:04:12
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0