Ut och gå

Ja vad har hänt idag.
Uppe innan åtta och greja, ringde runt lite och fixade föräldrapenningen inför plugg så det inte blir knas där och förlängt elavtalet.
När Hjärtat klivit upp så blev det städning, där jag inte behövde göra så särskillt mycket annat än roa Lillan hehe.
Bortskämd värre är man :D
Lyckliga jag!

En promenad upp till Cathy och låta flickorna leka lite innan vi gick vidare upp till Laila, bra om man får sett henne lite då och då.
Otroligt varmt var det ute vilket inte märktes när man stod på vår balkong.
Detta berodde nog mest på att solen inte hade nått dit ännu när vi gick.
Detta fick vi upptäcka senare när vi höll på att dö av värmeslaget när vi var påväg uppför.
Tur att Sprattlarn oftast är lättklädd med extrakläder nerpackade ifall det blir kyligt.
Extrakläder var inget som behövdes kan jag ju säga haha.

Nu är det återigen natten och vi ska fösöka komma i säng i tid iaf även om vi kanske inte somnar med en gång.
Jag borde återuppta läsningen mer, lär ju ha en del att läsa senare haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0