Ont...

Vi gick ner på stan en sväng idag och fick gjort lite ärenden.
På hemvägen fick jag mensvärk.. Det kändes iaf så till att börja med.
För att sedan mer kännas som det gjorde när jag hade eftervärkarna, eller värken då det var en enda evighetslång pina utan stopp den gången..
Kändes samma nu.
Det tog aldrig slut.
Fick stanna påvägen hem.
Mindre roligt var det hela kände mig yr som om jag skulle svimma och händerna var påväg att domna bort, det surrade i dem.
Sjukt läskigt var det och ont...
Sjukt ont.
Hem kom vi iaf efter väldigt lång tid och jag satte mig direkt i ett bad.
Där satt jag tills jag klarade av att stå på egna ben igen, då lade jag mig i sängen med en vetekudde på magen.
Förstår verkligen inte vad denna plötsliga och extrema smärta kom ifrån.
Ingen mens, inte ont alls längre.
Mycket knas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0