Mera trevligt

Söndagen var vi runt till alla människor som man saknat.
En sväng till Jeanette var nödvändig, tjat och barnen fick leka.
Hem till Markus syster med familj.
Sjukt söta ungar har de, oj, oj.
Minstingen där är ju så ljuvlig att man smäller av!
Mat fick vi i oss där oxå, det var riktigt nice.
Sprattlarn fick äta glass med bara händerna och vart överlycklig haha.

Kvällen var vi till Tessan och Chris.
Kul att se dem då det inte blir så ofta.
Samma sjuka folk är de som alltid vilket uppskattas mycket.

Senare på kvällen slappade vi i soffan hos Bror.
Maisa kom oxå upp och mös lite.
Stackars Bror...
När vi gick och lade oss så fick Sprattlarn sin välling i vanlig ordning men när vällingen var slut så blev hon helt förstörd stackaren.
Jätte ledsen och bara grät.
Jag har ju sagt det förr, hon har världens gällaste röst.
Stackars, stackars Bror som skulle upp till jobbet var väl sådär lagom lycklig över det hela.
Förlåt, men vad gör man då?
Hon lugnade sig till sist iaf så att man kunde få sova.
Hoppas Bror inte var allt för trött imorse när han fick kliva upp.

Idag när vi klev upp, efter att ha fått sovmorgon (Tusen tack för den Dockan) så ringde jag till Sara.
Några steg bort så kikade vi in hos henne och hon fick klippa bort massa hår i Nacken på mig.
Började se knasigt ut haha.
Neo växer och gror och är sjukt glad kille måste jag säga.
Gott att vara nyklippt iaf även om andra kanske inte tänker på det.

Hemma igen har vi fått i oss mat och Sprattlarn sussar gott.
Nu ska även vi lägga oss.
Hur trevligt det än är att hälsa på alla så är det sjukt skönt att komma hem till sin egna soffa och framför allt, den egna sängen.
Saknat katterna har vi oxå gjort.
Så nu är det natti natt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0