Första stegen

Tiili tog idag sina första steg idag!
Vi är hos Markus mamma nu och Sprattlarn har gått nakenfis hela dagen. 
Lyckliga hon.
Suttit i plaskdamm och lekt.
Så har vi gått runt med henne en del och så fick jag för mig att testa att släppa henne när hon stod upp och hon lät mig för en gångs skull göra det och vips, där stod hon!
Så fick hon göra det några gånger och sedan tog hon banne mig några steg mellan mig och Markus.
Så häftigt så det är inte sant.

Nej, nu måste jag gå, det ropas på mig att maten är klar.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna Å

Wow! Duktiga Tiili :D

Så kul för er, kan tänka mig att du är stolt.

2010-07-24 @ 21:26:41
Postat av: Emelie

WIIIIIEEEEE! :D

Hoppas hon är snabbare än Oliver, det tog en och en halv månad från första steget till att han började gå. Han fegade länge men nu knallar han på heltid :)



Nu är hon verkligen ingen bebis längre.. Ni får komma till Kiruna i februari och titta på norrsken och gosa med Minikorven helt enkelt :)

2010-07-25 @ 11:58:12
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0