Feber.

Stackars Tiili Troll har feber..
Hon är trött och sover mycket, däremellan så sitter hon klistrad på mig.
Stackars liten...

Mat får jag inte i henne heller idag alls...
Har fått ner lite välling, men den första spydde hon upp.
Fick hon har fått i sig lite senare igen.
Stackaren, jag känner mig så onödig när jag inte kan göra annat än ge hene alvedon som ändå inte tar ner febern på henne.
Men jag hoppas att det iaf tar bort febersmärtorna som man ofta får tillsammans med febern.
Åtta tänder nu, får se hur många det är när febern lägger sig.

Trollet vaknar till och säger "Ajajaj" och puttar ort nappen oxå.
Dockan min...

Kommentarer
Postat av: Jeanette Eriksson

ååhh pluppeluppan :( Har du varit hos läkaren? kan det vara öronen tror du? eller UVI? är hon snuvig? feber får dom när något virus/infektion är på gång som ett försök att stoppa det..är hon snuvig?

2010-07-29 @ 22:49:28
URL: http://mammajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0