Familj

Familj.
Det är en känsla i sig att ingå i en familj.
Denna känslan dyker upp hos mig då och då.
Det känns fint.
Annorlunda, men mycket fint.

De som inte läser mellan raderna eller har mig på Fejjan har kanske missat det hela.
Men inte nog med att jag numera har hittat världens bästa pojkvän, han är inte bara min pojkvän utan min sambo rentav.
Det går undan ibland och det känns helt rätt.
Tiili kunde inte fått en bättre extra pappa.
Tänk vilken tur hon har ändå.
Hon har sin pappa och en toppen bra extra pappa.
Hon har så många som bryr sig om henne, älskar henne.
Det är mer värt än allt annat.

Jag är en del i en liten familj och det känns toppen.
Helt enkelt underbart.
Men samtidigt lite skrämmande...
Ni vet, det som innan varit främmande är ofta skrämmande innan man vänjer sig vid det.
Jag är kär i min familj!


Kommentarer
Postat av: Darya

fint :) jag är också kär i min familj! :)

2010-07-22 @ 11:20:07
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Åh, så fint skrivet. Blir alldeles varm i kroppen av dina ord för de stämmer så bra in på mig och min lilla familj också.

Är så glad för din skull :)

Kramen

2010-07-22 @ 13:16:07
Postat av: LECJ

Grattis! Roligt att du träffat någon, har följt din blogg ett bra tag ^^

2010-07-22 @ 23:20:18
URL: http://vintersagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0