Antagen!

Så vart man antagen till Lärarprogrammet!
Samhällskunskap är ämnet som gäller och senare ett till misstänker jag haha.
Är glad och rädd och nervös på samma gång.
Klarar jag detta!?
Fixar sig allt som oroar mig runt om?
Men det är väl klart att allt ordnar sig.
På ett eller annat sätt.
Men oron finns där ändå.
Men jag är glad!
Då blir det skola igen för lilla Joanne.
Skola vet jag iaf hur man gör.
Spännande detta...
Cristin, lilla kusin vitamin!
Dig vill jag ha tag på!
Har lite frågor hehe.

Kommentarer
Postat av: Gubbfan

Grattis!

Klart du klarar det.

2010-07-13 @ 00:16:10
URL: http://gubbfan.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Grattis! Vad roligt :)

2010-07-14 @ 10:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0